ГОЛОВНА СТОРІНКА

Автор досвіду використовує інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування когнітивної компетенції учнів при викладанні української  мови та літератури, що дає можливість перейти від репродуктивного до продуктивного навчання, сприяє формуванню компетентної, творчої, активної особистості,  забезпечує використання знання як інструменту розв’язання життєвих проблем та підвищує інтерес учнів до вивчення рідної мови та художньої літератури.
У вступі та першому розділі роботи «Теоретичне обґрунтування досвіду» автор розкриває актуальність проблеми, її наукове обґрунтування, пропонує структурно-функціональну модель формування когнітивної компетенції учнів за допомогою ІКТ, показує своє бачення організації навчально-виховного процесу з цього питання.
У другому розділі роботи «Інформаційно-педагогічна модель досвіду» розкривається особистий практичний досвід вчителя з формування когнітивної компетенції учнів, показується як можна використовувати інформаційно-комунікаційні технології безпосередньо на уроках української мови та літератури.
В досвіді приділено увагу методичній роботі з даної теми. Протягом 2010-2012 р.р. автор досвіду очолювала  шкільну творчу групу з впровадження ІКТ на уроках української мови та літератури. Матеріали роботи групи стануть у пригоді вчителям-словесникам, які прагнуть урізноманітнити свою діяльність за допомогою засобів ІКТ, допоможуть їм змінити роль авторитарного транслятора готових ідей на натхненника інтелектуального та творчого потенціалу учня, зробити урок більш наочним і цікавим, підвищити мотивацію суб’єктів освітнього процесу.
В заключній частині роботи вчителям-філологам пропонується ознайомитися з методичними знахідками, оформленими у вигляді інформаційного бюлетеня, планами-конспектами уроків української мови та  літератури, які розкривають технологію формування когнітивної компетенції учнів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Досвід є актуальним, перспективним,  схвалений колегами школи, заслуговує на увагу, вивчення та впровадження у практику роботи вчителів  української філології.

Комментариев нет:

Отправить комментарий