РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ


2.2 Результативність діяльності вчителя

         Таким чином,  використання  інформаційних навчальних технологій на уроках української мови та літератури значно  сприяє  розвитку пізнавальної  активності  і  засвоєнню навчальної   інформації  кожним  школярем.  Про результативність впровадження інформаційних технологій як засобу формування когнітивної компетенції учнів свідчить моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з української мови та літератури (Додаток 4).
            Крім того про результативність свідчать результати інтелектуальних конкурсів:

№п/п
Назва конкурсу
Термін проведення
Місце, учень, клас
1.       
Всеукраїнська олімпіада з української мови та літератури
2012-2013 н.р.
Федорова Ксенія (10-А)- ІІ м. - міський етап,
V м.- обласний етап
2.       
"Соняшник"
2012-2013 н.р.
4 дипломи І ступеня Всеукраїнського рівня (Березюк В., Жилавська К., Орлов Р., Прочан І.);
5 дипломів ІІ  ступеня Всеукраїнського рівня (Гринцова А., Загустіна А.,  Кощеєва Л., Федорова К., Хорошун В.)
3.       
"Патріот"
2011-2012 н.р.
бронзовий сертифікат Фінько Юлія (10-Г)
4.       
Конкурс імені Т.Шевченка
2013-2013 н.р.
ІІІм.(міський етап) - Гринцова А.

            Вважаємо найкращим показником ефективності роботи вчителя є випускники, які вступили в вищий навчальний заклад та продовжили здобувати освіту за філологічним профілем навчання  (Додаток №9).

            Також слід відмітити, що автор досвіду протягом 2010-2012 р.р.   очолював  шкільну творчу групу з впровадження ІКТ на уроках української мови та літератури. Матеріали роботи групи стануть у пригоді вчителям-словесникам, які прагнуть урізноманітнити свою діяльність за допомогою засобів ІКТ та сприяти формуванню когнітивної та інших компетенцій учнів.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий