2.2 Результативність діяльності
вчителя
Таким чином, використання
інформаційних навчальних технологій на уроках української мови та
літератури значно сприяє розвитку пізнавальної активності
і засвоєнню навчальної інформації
кожним школярем. Про результативність впровадження
інформаційних технологій як засобу формування когнітивної компетенції учнів
свідчить моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з української мови та
літератури (Додаток 4).
Крім того про
результативність свідчать результати інтелектуальних конкурсів:
№п/п
|
Назва конкурсу
|
Термін проведення
|
Місце, учень, клас
|
1.
|
Всеукраїнська
олімпіада з української мови та літератури
|
2012-2013 н.р.
|
Федорова Ксенія
(10-А)- ІІ м. - міський етап,
V м.- обласний етап
|
2.
|
"Соняшник"
|
2012-2013 н.р.
|
4 дипломи І ступеня
Всеукраїнського рівня (Березюк В., Жилавська К., Орлов Р., Прочан І.);
5 дипломів ІІ ступеня Всеукраїнського рівня (Гринцова А.,
Загустіна А., Кощеєва Л., Федорова К.,
Хорошун В.)
|
3.
|
"Патріот"
|
2011-2012 н.р.
|
бронзовий сертифікат Фінько Юлія (10-Г)
|
4.
|
Конкурс імені
Т.Шевченка
|
2013-2013 н.р.
|
ІІІм.(міський етап) - Гринцова А.
|
Вважаємо найкращим
показником ефективності роботи вчителя є випускники, які вступили в вищий
навчальний заклад та продовжили здобувати освіту за філологічним профілем навчання (Додаток №9).
Також слід відмітити, що
автор досвіду протягом 2010-2012 р.р.
очолював шкільну творчу групу з
впровадження ІКТ на уроках української мови та літератури. Матеріали роботи
групи стануть у пригоді вчителям-словесникам, які прагнуть урізноманітнити свою
діяльність за допомогою засобів ІКТ та сприяти формуванню когнітивної та інших
компетенцій учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий